Monday, May 26, 2008

TeRkaNtoi AkhiRnyA

12 am 23hb mei 2008 satu percubaan 'fly' yg paling teruk n fail penah aku buat sepanjang idup aku kat dunia nie...aku x expect langsung kitorang akn kantoi bodoh dgn si cilako lahanat taik ayam(meninderjit singh) tu....nie sume boss punye pasal...apsal la die tu lemau sangat ley p salam tangan ngan si dilon tu pdhal time kitorang tgh 'fly'...memang bengang rase nak penumbuk je bile dgn slumbernye die ckp dilon tu kamceng ngan die...dah tau dilon rapat ngan singh wat x tau dhla...dak yg ikut cume 5 org je aku,bos,asharil,john n mad auta...kitorg p kuala sg baru je...sbnrnye aku malas nk ikut tp pas setan laknatullah mendesak aku sehebat-hebatnye aku akur dan decide p skali lgpun malm tu mrupakn malam last aku kat ALAM b4 aku p belayar july nie...papepun kitorang dah 'ter'kantoi n terpakse menerime punishment..aku,asharil,john n mad kene detained sume certificate kitorang tp boss sorang kne 7 hari bwk sandbag 20kg n kene sekat shoreleave n overnightleave smpai abis exam..kesian tp pd mase same padan muke gak die...sape suruh p salam ngan dilon...pengajarannye kalo nk wat jahat jgn pecaye kat sape2 okay..

No comments: